Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2014 14:15 - Da sprem vremeto
Автор: kristela Категория: Забавление   
Прочетен: 523 Коментари: 0 Гласове:
0



imageimageZdraveite! Decata po4ivaha po Velikden i me nau4iha da ka4vam snimki,zatova re6ih da se iztiposam v edin posting.Tuk sam na 43 godini(sega sam na 46),no nqma razlika v liceto t.e. prodaljavam da nqmam bra4ki absoliutno nikade.Tova sam go postignala samo i edinstvenno s balgarska kozmetika i BEZ DA HODQ NA NIKAKVI KOZMETI4KI.Vsa6tnost vednaj otidoh predi okolo petnadesetina godini.Re6ih 4e i az sam 4ovek i imam nujda da se poglezq.Vlqzoh v edin kozmeti4en salon i popitah kakvo 6te mi prepora4at za moq tip koja?I...te dori ne znaeha 4e sam s normalna koja.Obqsniha mi 4e sa otvorili naskoro sled zavar6vaneto na kursa za kozmeti4ki ina4e bqha mnogo liubezni ,zapo4naha da vadqt belejnici i da mi prepora4vat podhranva6ta maska,koqto struva6e za vremeto si nqkakvi stotinki,ako si q kupi6 ot aptekata ,a az trqbva6e da im platq za "udovolstvieto"15 lv.Blagodarih za bnimanieto i si tragnah.Ot tozi moment ne sam stapvala v kozmeti4en salon.Dnes 6te vi kaja kak poddarjam petite si.Nikoga nesam polzvala specialen instrument za peti,a edin star noj, koito stoi v banqta i e na 20 i pove4e godini.S4upi mu se drajkata navremeto izprobvah go i se polu4i dobar rezultat i taka do den dne6en.Moje da vi izglejda gadno no navremeto predi 25 god nqma6e drugi variqnti ili keremida ili noj.Vdalbok sad n.r. legen(az imam vana)slagate 2 s.l. ne6este nikakvo zna4enie kakvo e nakisvate i izstargvate povarhnostniq sloi pak kisnete i pak starjete,ako ste mnogo zle nqkolko pati posledovatelno.ZA TEZI KOITO NQMAT RANI AMA NIKAKVI i sa dosta zle kupuvat ili ako imat v ka6ti "ZEBRA"struva okolo 2 lv. majat hodiloto (S RACAVICA) az ne polzvam za6toto si po4istvam i racete no BEZ RANI IZGARQ napravo ,no svalq vsi4ko.Stoi minuta dve i miete,kato ostargvate s noja.Kojata ve4e e na sluz.Krakata vi stavat kato bebe6ko dupence!!!Vednaga kato izlezete majete obilno s podhranva6t krem.Iz4akvate da go poeme kojata i pak majete hodiloto.V krema zadaljitelno BADEMOVO MASLO I VIT A maslen raztvor(1 s.l. na 100 ml. krem).Zavivate s nailon otgore platen 4orap minimum 2 4asa.Nai dobre e ve4er predi lqgane za da ne se dvijite do banqta naprimer.Sutrinta 6te vidite efekta.Ako napravite vsi4ko garantiram uspeha.Majete vi 6te go ocenqt garanciq. 4ao!



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kristela
Категория: Забавление
Прочетен: 27402
Постинги: 14
Коментари: 2
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930